Project information
Fyzika, informatika a odborné vzdělávání na základních a středních školách
- Project Identification
- MUNI/A/1356/2020
- Project Period
- 1/2021 - 12/2021
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
- Bc. Petr Dušek
- Mgr. Michaela Hetmánková, DiS.
- Mgr. Andrea Chalupová
- Ing. Mgr. Jakub Knopp
- Mgr. Ondřej Kohout
- Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Mgr. Terezie Otrubová
- Mgr. Petra Pavlusíková
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
- Mgr. Josef Šmíd
- Mgr. Hana Tulinská
- PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Projekt cílí na výzkum a propojení oborů fyziky, informatiky a odborného vzdělávání na základních a středních školách. Specifickým zaměřením do těchto tří oblastí můžeme podpořit zájem o tyto obory. Cílem projektu je na základě, rešerší, projektových návrhů a empirických výzkumů posoudit a následně navrhnout opatření k dalšímu rozvoji. V rámci projektu budou podporovány studentské zájmové projekty, diplomové a disertační práce. Vzniklé, články, projekty, publikace podpoří trendy v jednotlivých oborech i jejich propojování jako celku.
Sustainable Development Goals
Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.
Publications
Total number of publications: 36
2022
-
Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, year: 2022, volume: 2020, edition: 24, DOI
-
Digitální kompetence žáků v souvislosti s COVID-19
Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2021. Rozvoj kompetencí relevantních pro život a praxi v 21. století., year: 2022
-
Preparing teachers of secondary vocational schools to teach a vocational subject
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, year: 2022, volume: 2020, edition: 24, DOI
-
Selected methods of Leagile processes in the field of education
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, year: 2022, volume: 2022, edition: 24, DOI
-
Studenti Katedry technické a informační výchovy jako hybatelé rozvoje otevřených vzdělávacích zdrojů na pedagogické fakultě
Year: 2022, type: Article in Periodical (without peer review)
-
Výuka finanční gramotnosti na základních školách pohledem učitelů
13. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2021, year: 2022
2021
-
3D tištěné puzzle se skenovatelným QR kódem
Year: 2021, type: Conference abstract
-
Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic
Year: 2021, type: Conference abstract
-
Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic
Year: 2021, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Digitální kompetence žáků v souvislosti s COVID-19
Year: 2021, type: Conference abstract