Informace o projektu
Fyzika, informatika a odborné vzdělávání na základních a středních školách
- Kód projektu
- MUNI/A/1356/2020
- Období řešení
- 1/2021 - 12/2021
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - podpora studentských projektů
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Ing. Zdeněk Hodis, Ph.D.
- Bc. Petr Dušek
- Mgr. Michaela Hetmánková, DiS.
- Mgr. Andrea Chalupová
- Ing. Mgr. Jakub Knopp
- Mgr. Ondřej Kohout
- Mgr. Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Mgr. Terezie Otrubová
- Mgr. Petra Pavlusíková
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
- RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D.
- Mgr. Josef Šmíd
- Mgr. Hana Tulinská
- PhDr. Jan Válek, Ph.D.
Projekt cílí na výzkum a propojení oborů fyziky, informatiky a odborného vzdělávání na základních a středních školách. Specifickým zaměřením do těchto tří oblastí můžeme podpořit zájem o tyto obory. Cílem projektu je na základě, rešerší, projektových návrhů a empirických výzkumů posoudit a následně navrhnout opatření k dalšímu rozvoji. V rámci projektu budou podporovány studentské zájmové projekty, diplomové a disertační práce. Vzniklé, články, projekty, publikace podpoří trendy v jednotlivých oborech i jejich propojování jako celku.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 36
2022
-
Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, rok: 2022, ročník: 2020, vydání: 24, DOI
-
Digitální kompetence žáků v souvislosti s COVID-19
Sborník z mezinárodní konference ICOLLE 2021. Rozvoj kompetencí relevantních pro život a praxi v 21. století., rok: 2022
-
Preparing teachers of secondary vocational schools to teach a vocational subject
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, rok: 2022, ročník: 2020, vydání: 24, DOI
-
Selected methods of Leagile processes in the field of education
R&E-SOURCE Open Online Journal for Research and Education, rok: 2022, ročník: 2022, vydání: 24, DOI
-
Studenti Katedry technické a informační výchovy jako hybatelé rozvoje otevřených vzdělávacích zdrojů na pedagogické fakultě
Rok: 2022, druh: Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
-
Výuka finanční gramotnosti na základních školách pohledem učitelů
13. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2021, rok: 2022
2021
-
3D tištěné puzzle se skenovatelným QR kódem
Rok: 2021, druh: Konferenční abstrakty
-
Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic
Rok: 2021, druh: Konferenční abstrakty
-
Digital competences of teachers in vocational education in the Czech Republic
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích
-
Digitální kompetence žáků v souvislosti s COVID-19
Rok: 2021, druh: Konferenční abstrakty