Project information
Humanitní vědy dokořán
- Project Identification
- CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012281
- Project Period
- 1/2020 - 12/2022
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- Operational Programme Research, Development and Education
- Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education
- MU Faculty or unit
- Faculty of Arts
- Cooperating Organization
-
The Moravian Library Brno
Grammar School Slovanské náměstí
Gymnázium,Tišnov,Na Hrádku 20
Gymnasium of Jan Blahoslaw Ivančice
Gymnasium Brno-Bystrc
Klvaň Gymnasium and Secondary Nursing School Kyjov
Projektový záměr klíčové aktivity 3: Propojování formálního a neformálního vzdělávání ve spolupráci s kulturními/paměťovými institucemi reflektuje aktuální potřeby sekundárního školství inovovat výuku v obsahu, formách a metodách. Žadatel humanitního zaměření s kurátorskou podporou partnera vytvoří a nabídne gymnaziální praxi soubor tematických digitálních vzdělávacích zdrojů (DVZ) včetně metodik pro pedagogy s cílem ukázat edukační potenciál digitalizovaného kulturního dědictví.
Sustainable Development Goals
Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.
Publications
Total number of publications: 10
2023
-
Nonlinear Interactive Stories as an Educational Resource
Education Sciences, year: 2023, volume: 13, edition: 1, DOI
-
Využití interaktivních nelineárních příběhů pro výuku dějin každodennosti na základě práce s digitalizovaným kulturním dědictvím : případová studie s Twine2
Journal of Technology and Information Education, year: 2023, volume: 15, edition: 2, DOI
2022
-
Design interaktivního multimediálního příběhu jako aplikace kurátorského přístupu k edukaci
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik
Year: 2022, type:
-
Exploring a Potential of Digital Role-Playing for Development of Social and Cultural Values
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Nástroj Twine ve vzdělávání a učení : Jak tvořit nelineární digitální příběhy
Year: 2022, type:
-
Twine očima tvůrce vzdělávacího obsahu
Year: 2022, type: Appeared in Conference without Proceedings
2021
-
Digitalizované kulturní dědictví jako příležitost k rozvíjení informační a digitální gramotnosti středoškoláků
Year: 2021, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Humanitní vědy dokořán
Year: 2021, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Možnosti využití digitalizovaného kulturního dědictví ve vzdělávání
Proinflow, year: 2021, volume: 13, edition: 1, DOI