Project information
Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
- Project Identification
- MUNI/A/1028/2017
- Project Period
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Arts
- doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Mgr. Jana Cíglerová
- Mgr. Anna Drexlerová
- doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
- Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Mgr. Jana Hrubá
- Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D.
- doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Mgr. Jana Navrátilová, DiS., Ph.D.
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
- prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Mgr. Klára Šteflová
- Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Mgr. Hana Tulinská
- Mgr. et Mgr. Zuzana Vařejková, Ph.D.
- Mgr. Klára Záleská, Ph.D.
- doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Cílem projektu je obsahová i metodologická podpora vlastních výzkumných aktivit studentů doktorského studia studijního programu Pedagogika na Ústavu pedagogických věd FF MU. Konceptuálním rámcem pro doktorské výzkumné projekty jsou procesy učení. Výzkumné aktivity jsou zaměřené jak na samotné procesy učení, tak na faktory a jevy související s učením v rozmanitých institucionálních kontextech. Sledovaná témata profilují obor, jejich zkoumání má význam pro vzdělávací praxi i politiku, stejně jako pro rozvoj výzkumné základny a metodologii výzkumu v pedagogických vědách.
Publications
Total number of publications: 51
2020
-
Teaching for the TEFL Lifestyle: Travel and the Extrinsic Motivations of Teaching English as a Foreign Language.
Year: 2020, type: Appeared in Conference without Proceedings
2019
-
The Alternatively Certified TEFL Teacher: One-Month TEFL Training Programs and Independent Providers of Alternative Certification, Two Sides of the Same Coin
European Doctorate in Teacher Education: Researching Policy and Practice, year: 2019, number of pages: 21 s.
-
The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers.
Year: 2019, type: Appeared in Conference without Proceedings
2018
-
Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech
Year: 2018, type: Workshop
-
Building Foundation on Sand : Certified TEFL Teachers’ Shifting Identity through Practice
Studia paedagogica, year: 2018, volume: 23/2018, edition: 2, DOI
-
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Year: 2018, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Digital competences in computer-supported collaborative learning
Year: 2018, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech
Year: 2018, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Faktory pôsobiace na kariérové rozhodovanie žiakov – poznatky z českých a zahraničných výskumov
Year: 2018, type:
-
Heliocentrický obrat v rodinné výchově
Year: 2018, type: