Informace o projektu
Od formálního vzdělávání k informálnímu učení: výzkum procesů učení
- Kód projektu
- MUNI/A/1028/2017
- Období řešení
- 1/2018 - 12/2018
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D.
- Mgr. Jana Cíglerová
- Mgr. Anna Drexlerová
- doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
- Mgr. Lenka Hloušková, Ph.D.
- Mgr. Jana Hrubá
- Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D.
- doc. PhDr. Dana Knotová, Ph.D.
- doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D.
- Mgr. Martin Majcík, Ph.D.
- Mgr. Jana Navrátilová, DiS., Ph.D.
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
- prof. PhDr. Milada Rabušicová, Dr.
- Mgr. Jana Sedláčková, DiS.
- prof. Mgr. Klára Šeďová, Ph.D.
- Mgr. Klára Šteflová
- Mgr. Roman Švaříček, Ph.D.
- Mgr. Hana Tulinská
- Mgr. et Mgr. Zuzana Vařejková, Ph.D.
- Mgr. Klára Záleská, Ph.D.
- doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
Cílem projektu je obsahová i metodologická podpora vlastních výzkumných aktivit studentů doktorského studia studijního programu Pedagogika na Ústavu pedagogických věd FF MU. Konceptuálním rámcem pro doktorské výzkumné projekty jsou procesy učení. Výzkumné aktivity jsou zaměřené jak na samotné procesy učení, tak na faktory a jevy související s učením v rozmanitých institucionálních kontextech. Sledovaná témata profilují obor, jejich zkoumání má význam pro vzdělávací praxi i politiku, stejně jako pro rozvoj výzkumné základny a metodologii výzkumu v pedagogických vědách.
Publikace
Počet publikací: 51
2020
-
Teaching for the TEFL Lifestyle: Travel and the Extrinsic Motivations of Teaching English as a Foreign Language.
Rok: 2020, druh: Další prezentace na konferencích
2019
-
The Alternatively Certified TEFL Teacher: One-Month TEFL Training Programs and Independent Providers of Alternative Certification, Two Sides of the Same Coin
European Doctorate in Teacher Education: Researching Policy and Practice, rok: 2019, počet stran: 21 s.
-
The Professional Development Continuum of Alternatively Certified TEFL Teachers.
Rok: 2019, druh: Další prezentace na konferencích
2018
-
Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech
Rok: 2018, druh: Uspořádání workshopu
-
Building Foundation on Sand : Certified TEFL Teachers’ Shifting Identity through Practice
Studia paedagogica, rok: 2018, ročník: 23/2018, vydání: 2, DOI
-
Diferencovaná výuka jako cesta k žákovské participaci
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Digital competences in computer-supported collaborative learning
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Faktory motivace učitelů v práci na školních projektech
Rok: 2018, druh: Další prezentace na konferencích
-
Faktory pôsobiace na kariérové rozhodovanie žiakov – poznatky z českých a zahraničných výskumov
Rok: 2018, druh: Vyžádané přednášky
-
Heliocentrický obrat v rodinné výchově
Rok: 2018, druh: Vyžádané přednášky