Project information
Teachers in changing contexts: social, technological, educational
- Project Identification
- MUNI/A/1460/2023
- Project Period
- 1/2024 - 12/2024
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Jan Egerle
- Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
- doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Mgr. Nikola Koktavá
- Mgr. Veronika Korvasová, Ph.D.
- Mgr. Gabriela Kostová
- Mgr. David Košatka
- Mgr. Karel Kunčar
- Mgr. Vendula Mašterová
- Mgr. Eva Minaříková, Ph.D.
- Mgr. Bc. Darina Mísařová, Ph.D.
- Mgr. Vanda Ivana Pivarníková
- doc. PhDr. Mgr. Hana Pokorná, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Monika Ryšavá
- Mgr. Denisa Simerská
- Mgr. et Mgr. Pavla Toulová, MBA
- Mgr. Silvia Zaťková
Cílem projektu je v rámci disertačních prací zapojených doktorandů analyzovat výzvy, inovace a požadavky, které vyplývají z měnících se kontextů vzdělávání, a to konkrétně kontextů sociálních, technologických a vzdělávacích. Sociální kontexty jsou v tomto projektu zastoupeny měnícími se požadavky vysokoškolských studentů na interaktivitu výuky a rostoucí jazykovou heterogenitou společnosti. Technologické kontexty jsou reprezentovány pomocí rostoucích možností virtuální reality. Proměny kurikula škol a také větší důraz na práci se začínajícími učiteli (důraz na adaptační období) představují kontexty vzdělávací.
Publications
Total number of publications: 9
2024
-
Image geografie mezi českými žáky: výsledky signalizují neutrální vztah k předmětu
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Pojmové mapy ako nástroj formatívneho hodnotenia v geografickom vzdelávaní: návrh metodológie výskumu
Year: 2024, type: Conference abstract
-
Profesní rozvoj učitelů geografie: přehledová studie
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Professional development of geography teachers: a review
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Rozvíjení geoinformačních dovedností ve výuce geografie z pohledu učitelů: situační analýza
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
The Concept of Developing Geoinformatics Skills in Teaching at Primary and Secondary Schools
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
The Image of Geography as Seen by Czech Students: an ambivalent relationship
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
The use of concept maps in geography education: a systematic review
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Využití pojmových map v geografickém vzdělávání: systematická přehledová studie
Year: 2024, type: Appeared in Conference without Proceedings