Informace o projektu
Zkvalitnění a Inovace Přípravy budoucích učitelů na MUNI
(ZIP MUNI)
- Kód projektu
- CZ.02.3.68/0.0/0.0/19_068/0016170
- Období řešení
- 1/2020 - 6/2023
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV)
- PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Přírodovědecká fakulta
- Mgr. Michal Bulant, Ph.D.
- RNDr. Miluše Baráková
- Mgr. Tomáš Bouchal, Ph.D.
- RNDr. Marta Farková, CSc.
- Mgr. Sabina Formánková
- RNDr. Vladimír Herber, CSc.
- Ing. Bc. Martin Hovorka
- Mgr. et Mgr. Dagmar Chytková
- Ing. Kateřina Juhászová, Ph.D.
- Mgr. Jana Jurmanová, Ph.D.
- Ing. Kateřina Kolbabová
- RNDr. Pavel Konečný, CSc.
- Ing. Barbora Kopecká
- Mgr. et Mgr. Nina Kotková
- Mgr. Patrik Král
- RNDr. Peter Krupka, Ph.D.
- Mgr. Ludmila Liptáková
- Mgr. Jaromír Literák, Ph.D.
- Mgr. Soňa Nantlová
- doc. Mgr. Zdeněk Navrátil, Ph.D.
- Mgr. Mirka Navrátilová
- Mgr. Kristýna Návratová
- Mgr. Tomáš Nečas, Ph.D.
- Mgr. Bc. Eduard Pataki
- Mgr. Gabriela Petříková, Ph.D.
- Mgr. Jana Pučová
- RNDr. Valerie Richterová, Ph.D.
- Mgr. Olga Rotreklová, Ph.D.
- Mgr. Pavel Řehák
- Mgr. Veronika Scholzová
- Mgr. Anna Šímová
- Mgr. Radim Štampach, Ph.D.
- Mgr. Veronika Švandová, Ph.D.
- Ing. Eva Žufanová
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- prof. Mgr. Lukáš Fasora, Ph.D.
- doc. PhDr. Radim Brázda, Dr.
- Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
- doc. PhDr. Petr Dytrt, Ph.D.
- Mgr. Dorota Egerlová
- Mgr. Jana Fantová
- Nicola Catherine Fořtová, B.A., M.A.
- doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.
- Ing. Táňa Hlaváčková
- Mgr. et Mgr. Markéta Hotařová, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Václav Kaška, Ph.D.
- Mgr. Marcela Křápková Hrdličková, Ph.D.
- Ing. Dagmar Navrátilová
- Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D.
- doc. PhDr. Marek Picha, Ph.D.
- Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D.
- doc. Mgr. Dana Stehlíková, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- Mgr. Jan Špaček
- Mgr. Martina Trombiková, Ph.D.
- doc. Mgr. František Tůma, Ph.D.
- doc. Mgr. Zuzana Urválková, Ph.D.
- Mgr. Jakub Vojta, Ph.D.
- Mgr. Taťjana Zaňko, Ph.D.
- Další fakulta/pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
- doc. PaedDr. Monika Černá, Ph.D.
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Zdeněk Janík, M.A., Ph.D.
- Mgr. Bc. Jiří Kelnar
- doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- Mgr. Lenka Slepičková, Ph.D.
- Mgr. Katarína Slezáková
- Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- PhDr. Helena Vaďurová, Ph.D., M.Sc.
- Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
- Další fakulta/pracoviště MU
- Fakulta sportovních studií
- Další fakulta/pracoviště MU
- Rektorát
- Další fakulta/pracoviště MU
- Centrum rozvoje kompetencí
- WWW stránky projektu
- https://www.muni.cz/vyzkum/projekty/51249
Projekt Masarykovy univerzity (MU) připravovaný do výzvy OPVVV č.068 reaguje na vybrané priority Strategie vzdělávací politiky ČR a zaměřuje se zejména na zvýšení kvality reflektované pedagogické praxe studentů-budoucích učitelů na MU.
Cílem projektu je 1) rozvíjet kompetence vysokoškolských pedagogů připravujících studenty - budoucí učitele, 2) inovovat systém pedagogické praxe, 3) rozvíjet kompetence studentů, 4) vyvinout evaluační nástroje na hodnocení praxe, 5) vytvořit síť spolupracujících škol.
Publikace
Počet publikací: 7
2022
-
Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických oborů.
Rok: 2022, vydání: Vyd. 1., počet stran: 32 s.
-
METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
METODIKA 3A: Nástroj pro reflexi výuky a hodnocení její kvality
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
-
Sada nástrojů pro (sebe)hodnocení studentů na souvislé praxi
Rok: 2022, druh: Přehledové a vzdělávací texty
2021
-
Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele
Rok: 2021, vydání: 1. vydání, počet stran: 95 s.