Informace o projektu
Clinical Pharmacology and Therapeutics Teach the Teacher program
(CP4T)
- Kód projektu
- 2022-1-NL01-KA220-HED-000088069
- Období řešení
- 10/2022 - 9/2025
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Evropská unie
- Erasmus+ Klíčová akce 2: Spolupráce na inovacích a výměny osvědčených postupů
- Kooperativní partnerství
- Fakulta / Pracoviště MU
- Lékařská fakulta
- Spolupracující organizace
-
Universität Lübeck
Universidad de La Laguna
Université de Montpellier II
Universita di Bologna
Universiteit Gent
Erasmus Universitair Medisch Centrum Rotterdam
Göteborgs universitet
Amsterdam UMC, locatie VUmc
- Odpovědná osoba Erik Donker
Záměrem projektu CP4T je vytvoření komplexního programu „Teach the teacher“ pro učitele předmětů orientovaných na klinickou farmakologii a farmakoterapii v Evropě. Program bude zaměřen na aktualizaci "WHO Teacher’s guide to good prescribing" a "WHO Guide to good prescribing" (online) a dále bude sestávat z multimodulového kurzu „Teach the teacher“ a několika dalších tréninkových materiálů pro učitele (např. video-návody, přehledové zprávy/články o metodách školení/hodnocení v předmětech zaměřených na klinickou farmakologii a farmakoterapii založené na důkazech, databanky kazuistik). Vytvořením praktických manuálů, multimodulového kurzu „Teach the teacher“ a dalších tréninkových materiálů se snažíme vytvořit platformu pro edukaci učitelů klinické farmakologie a farmakoterapie a potažmo pomocí nich harmonizovat a modernizovat výuku v této oblasti na celoevropské úrovni. Charakter samotného projektu podporuje navázání a rozvoj úzké spolupráce mezi jednotlivými evropskými univerzitami.
Cíle udržitelného rozvoje
Masarykova univerzita se hlásí k cílům udržitelného rozvoje OSN, jejichž záměrem je do roku 2030 zlepšit podmínky a kvalitu života na naší planetě.
Publikace
Počet publikací: 2
2024
-
Student Run Clinics in Pharmacotherapy Education International student run clinic project
Rok: 2024, druh: Vyžádané přednášky
-
Transitioning to team-based learning in clinical pharmacology significantly improves students’ self-confidence
Rok: 2024, druh: Konferenční abstrakty