Informace o projektu
Přístupy a metody ve výzkumu vzdělávání: seriál metodologických workshopů a konferencí 2022
- Kód projektu
- MUNI/B/1184/2021
- Období řešení
- 1/2022 - 12/2022
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Specifický výzkum - studentské vědecké konference
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- Mgr. Jana Veličková, Ph.D.
- Mgr. Barbora Al Ajeilat Kousalová, Ph.D.
- Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Aneta Čermáková
- Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Mgr. Jan Egerle
- Mgr. Tomáš Horčička
- MgA. Hynek Chmelař
- prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
- Mgr. Alžběta Jurasová
- Ntite Orji Kalu
- Mgr. Jiřina Karasová
- Mgr. Nikola Koktavá
- Mgr. Veronika Korvasová, Ph.D.
- Mgr. David Košatka
- Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D.
- Mgr. Janina Krejčí, Ph.D.
- Mgr. Ľuboš Masaryk, M.A., Ph.D.
- Mgr. Denisa Simerská
- Mgr. Pavel Sochor, Ph.D.
- Mgr. Marie Stodůlková
- Mgr. Marína Štibrányiová
- Mgr. Hana Tulinská
- Mgr. Teresa Vicianová
- Mgr. Žaneta Voldánová
- Christopher Williams, M.A., Ph.D.
Cílem projektu je posílit metodologickou stránku odborných aktivit doktorských studentů na Pedagogické fakultě prostřednictvím jejich aktivního zapojení do série workshopů věnovaných metodologii výzkumu vzdělávání a související konference. Důraz bude kladen na tradiční i inovativní přístupy, strategie, metody a techniky, které se uplatňují v interdisciplinárním výzkumu vzdělávání. Formou workshopů vedených zkušenými výzkumníky, které budou probíhat v mezidobí leden-listopad 2022, budou na konkrétních příkladech tyto přístupy apod. prezentovány doktorandům napříč doktorskými studijními programy fakulty. V závěrečné fázi projektu (listopad 2022) budou naopak doktorandi v rámci konference prezentovat své aplikace výzkumných přístupů zkušenějším kolegům, od nichž získají adresnou zpětnou vazbu. Cílem projektu je rovněž nabídnout doktorským studentům kurzu publikačních dovedností v angličtině a posílit tak jejich publikovat odborný text v cizím jazyce.
Publikace
Počet publikací: 6
2022
-
Dobrá škola pohledem rodičů - fenomén očekávání ve vztahu rodiny a školy
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
ESP coursebooks design: Issues to consider and design-based research as an effective solution
Foreign languages, rok: 2022, ročník: 51, vydání: 2, DOI
-
Konstrukční výzkum ve vzdělávání: metodologie a možnosti
Rok: 2022, druh: Uspořádání workshopu
-
Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí., vydání: Vyd. 1., rok: 2022, počet stran: 22 s.
-
Využitie prvkov bádateľsky orientovaného vyučovania pri výučbe gramatiky angličtiny: pohľad učiteľov stredných škôl
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích
-
Исследование на основе проектирования учебника английского языка для специальных целей
Rok: 2022, druh: Další prezentace na konferencích