Informace o projektu
Přístupy a metody v edukačním procesu v geografickém a matematickém vzdělávání
(GEO-MAT)
- Kód projektu
- MUNI/A/1337/2019
- Období řešení
- 1/2020 - 12/2020
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Masarykova univerzita
- Grantová agentura MU
- DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Pedagogická fakulta
- doc. PaedDr. Eduard Hofmann, CSc.
- Mgr. Tereza Češková, Ph.D.
- Mgr. Radek Durna
- Mgr. Iva Frýzová, Ph.D.
- Mgr. Jindřich Havelka
- Mgr. Anna Hricková
- Mgr. Martin Jareš
- Mgr. Veronika Kaftanová
- Mgr. Nikola Kárníková
- doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D.
- Mgr. et Mgr. Tereza Komprsová
- Mgr. Veronika Korvasová, Ph.D.
- Mgr. Leni Lvovská, Ph.D.
- Mgr. Daniela Nováková
- Mgr. Lenka Pavlíčková, Ph.D.
- RNDr. Hana Svobodová, Ph.D.
- Mgr. Jana Truhlářová
- Mgr. Dominika Zečevičová
Projekt specifického výzkumu navazuje na předchozí výzkumné aktivity v oblasti terénní výuky na katedře geografie. Vzhledem k rozšíření výzkumného týmu však dochází k diverzifikaci výzkumných aktivit na tři výzkumná mikrospolečenství. 1) Výzkum terénní výuky na katedře geografie s cílem vyplnit výzkumnou mezeru v tomto tématu identifikovanou v rámci předchozích aktivit specifického výzkumu. 2) Výzkum terénní výuky na katedře matematiky s cílem připravit přehledovou studii zaměřenou na využití matematiky v terénní výuce a navrhnout typové aktivity pro využití matematiky v terénní výuce. 3) Třetí mikrospolečenství bude tvořeno studenty prvního ročníku doktorského studia Didaktiky geografie, jejichž cílem bude rozpracování přehledových studií svých dizertačních prací. Výzkum tedy bude probíhat v jiných tématech než aktivity mikrospolečenství 1 a 2, které budou úzce spolupracovat.
Publikace
Počet publikací: 3
2021
-
Outdoor Education Around the World: A Systematic Mapping Review
Rok: 2021, druh: Další prezentace na konferencích
-
The students’ image of geography: A systematic review
Geografie, rok: 2021, ročník: 126, vydání: 4, DOI
2020
-
Bariéry terénní výuky u učitelů zeměpisu: konstrukce a validace výzkumného nástroje
Rok: 2020, druh: Další prezentace na konferencích