12. VS TAČR – Technologičtí lídři
- VS TAČR – Technologičtí lídři
Termíny
- Zahájení příjmu žádostí: 27.6.2024
- Fakultní termín pro kontrolu návrhu vč. rozpočtu: 1.8.2024
- Termín podání návrhu projektu v ISTA: 14.8.2023 do 16:29:59
Konzultace výsledků s CTT (Hana Půstová): do 1.8. 2024
Konzultace právních otázek (Radim Kunc): do 1.8. 2024
Zveřejnění výsledků soutěže: do 28.2.2025
Zahájení řešení projektu: leden – březen 2025
Délka trvání projektu: 12–36 měsíců;
Ukončení řešení projektu: nejpozději prosinec 2027;
Základní parametry soutěže
Soutěž je otevřena pro:
Podprogram 1
Veřejná soutěž je orientována na podporu podniků, které již mají zkušenosti s realizací výzkumu a vývoje vlastními kapacitami (skrze stabilizaci a další rozvoj jejich výzkumných oddělení), a podniků, které mají zkušenost s nákupem VaV služeb od výzkumných organizací, ale zatím nerozvinuly vlastní VaV činnost.
- Hlavním cílem Programu je zvýšení mezinárodní konkurenceschopnosti podniků,
především rozšířením jejich trhů v zahraničí, pronikáním na trhy nové či posunem výše
v globálních hodnotových řetězcích.
- Podpořeny budou projekty průmyslového výzkumu a experimentálního vývoje, jejichž
cílem je zavedení výsledků do praxe, zejména do průmyslové výroby a do nabídky
produktů na trhu, projekty rozvíjející nové služby, technologie a materiály, zvyšující míru
automatizace a robotizace a využití digitálních technologií.
- Specifické podmínky pro tuto veřejnou soutěž:
- Hlavním uchazečem může být pouze podnik, který řeší projekt samostatně,
a/nebo řeší projekt ve spolupráci s dalšími podniky a/nebo ve spolupráci
s výzkumnými organizacemi (formou kolaborativního výzkumu v souladu s Rámcem).
- Hlavní uchazeč může podat maximálně 1 návrh projektu do této veřejné
soutěže.
- Hlavní uchazeč musí prokázat dvouletou účetní historii (min. dvě zveřejněné
roční účetní závěrky v obchodním rejstříku).
Administrativa
- nejprve je nutné co nejdříve kontaktovat pracovníky děkanátu o záměru podat projekt (kontaktujte: Mgr. Lucii Kulhavou)
- založit návrh projektu pak založit v INET – část ISEP
- založit návrh v systému ISTA a + přidat uživatele kulhava@sci.muni.cz k přístupům. (V návrhu, kde budeme vystupovat jako partneři, musí uživatele přidat hlavní strana. V návrhu je taktéž potřeba vybrat podprogram – později nelze měnit.)
Bližší informace vč. Pokynů MU
Kontakt: Mgr. Lucie Kulhavá